הכירו: 'בית המרקחת' הנייד הראשון בישראל

    בזכות בית המרקחת הנייד - רכב ניתוב תרופות עם ניטור טמפרטורות ומערכת שילוח מתקדמת - יוכלו החולים לקבל את התרופות להן הם זקוקים עד הבית.
    יעקב גרודקה No Comments on הכירו: 'בית המרקחת' הנייד הראשון בישראל

    היום השיק הארגון בנוכחות שר הבריאות יעקב ליצמן, את בית המרקחת הנייד הראשון בישראל • מדובר בניידת מאובזרת ומתקדמת שתאפשר להעביר תרופות עד הבית לחולים שאין באפשרותם להגיע לאסוף את התרופות

    בזכות בית המרקחת הנייד - רכב ניתוב תרופות עם ניטור טמפרטורות ומערכת שילוח מתקדמת - יוכלו החולים לקבל את התרופות להן הם זקוקים עד הבית.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העלות האסטרונומית של חלק מהתרופות מצילות החיים מביאה מספר רב של אנשים למצוא עצמם באוזלת יד אל מול המחירים הגבוהים. אחת הדרכים שבאמצעותם יש לחולים תקווה היא הפניה לארגון 'חברים לרפואה' שמספק כיום לאלפי חולים מגוון רחב של תרופות ללא תשלום. בשנת 2015 אסף הארגון תרופות לא מנוצלות בשווי של יותר מ- 40 מיליון שקל וחילק אותם לחולים הזקוקים להם.

    היום השיק הארגון בנוכחות שר הבריאות יעקב ליצמן, את בית המרקחת הנייד הראשון בישראל: ניידת מאובזרת ומתקדמת שתאפשר להעביר תרופות עד הבית לחולים שאין באפשרותם להגיע לארגון לאסוף את התרופות.

    בזכות בית המרקחת הנייד – רכב ניתוב תרופות עם ניטור טמפרטורות ומערכת שילוח מתקדמת – יוכלו החולים לקבל את התרופות להן הם זקוקים עד הבית.

    שר הבריאות שיבח את פעילות חברים לרפואה למען ציבור החולים בישראל והתייחס למהלך אותו הוא מקדם בימים אלו להחזרת תרופות מצילות חיים לשב"נים של קופות החולים. מנכ"ל "חברים לרפואה" ברוך ליברמן הודה לשר הבריאות ליצמן על עמידתו לימים הארגון ובנוסף הודה למנהלי חברות הפארמה המשתפות פעולה עם הארגון ותורמות לו תרופות.



    0 תגובות